social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

پنجشنبه1401/5/13

16:44:2

480

برگزاری دوره های مدیریت استراتزیک ، مقدمه‌ای برای دستیابی به آینده ای مطلوب است

به گزارش دفتر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران، دوره آموزشی (آگاهی های استراتژیک برای مدیران) پنج شنبه 13 مرداد در سالن شهید صفاریان با حضور معاونان و مدیران و با تدریس دکتر سید حمید خداداد حسینی از اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
دکتر احسان ساده ، معاون ارزیابی کیفیت، در ابتدای این دوره‌ با تاکید بر ضرورت تدوین سند چشم انداز سازمان در رویکرد تحولی سازمان گفت: با توجه به مسئولیت هایی که سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مدعی العموم دارد و  وظیفه نظارت استصوابی بر کیفیت کالا و خدمات در کشور ، تدوین سند چشم انداز و ترسیم آینده مطلوب و افق آرمانی برای این سازمان از ضروریات است.
دکتر احسان ساده با اشاره به اینکه در عرصه های علمی و عملی همه ما نیازمند آموختن و بازآموزی هستیم افزود: برای ترسیم افق آرمانی و سند چشم انداز باید همه جهت گیری های براساس اصول علمی باشد.
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به همکاری و همیاری معاونت ها و بخش های مختلف سازمان در تدوین این سند، تاکید کرد: از این پس باید تلاش های پراکنده تجمیع ، ساختارمند و ریل گذاری شود تا افق آرمانی سازمان در یک بازه مشخص معین شود.
 این دوره پیرو مصوبات یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای معاونان در راستای تدوین سند چشم انداز سازمان ملی استاندارد ایران و سند جامع شناخت در دو بخش 
 مفاهیم و آگاهی های مدیریت استراتژیک ، تعاریف و الگوهای تدوین سند چشم انداز برگزار و با پرسش و پاسخ حاضران ادامه داشت.
در پایان دکتر درویش از مدرس و استقبال معاونان و مدیران در این دوره قدردانی کرد.

تصاویر

نسخه قابل چاپ