social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

سه‌شنبه1400/8/11

10:26:1

2770

استاندارد ملی ایران به شماره 12099 تحت عنوان فرآورده های سرخ شده برپایه سیب زمینی، غلات و حبوبات - ویژگی ها و روش های آزمون

استاندارد ملی ایران به شماره 12099 تحت عنوان "فرآورده های سرخ شده برپایه سیب زمینی، غلات و حبوبات - ویژگی ها و روش های آزمون" برمبنای قانون ارتقاء کیفی خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی (تجا) مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد. که در یک هزار و هشتصد و بیست و نهمین اجلاسیه کمیته ملی مربوطه مورد تجدیدنظر اول قرار گرفته است. مراتب جهت اطلاع عموم و توجه به الزامات قانونی آگهی می شود.
الزامات قانونی:
لذاکلیه تولیدکنندگان، واردکنندگان وصادرکنندگان این فرآورده سه ماه ازتاریخ انتشارآگهی در روزنامه رسمی مهلت خواهند داشت تا نسبت به رعایت استاندارد مذکوراقدام لازم را به عمل آورند.
واردات فرآوردههای مشمول مقررات استاندارد اجباری پس از انقضای مهلت مقرر برحسب ضرورت و اولویت باید منطبق با استاندارد ملی و یا استانداردها و ضوابط فنی معتبر و مورد قبول سازمان باشد.
صادرات فرآوردههای مشمول اجرای استاندارد اجباری منوط به صدورگواهی انطباق براساس استاندارد تعیین شده توسط کشور هدف یا استانداردهای بین المللی مورد قبول طرفین و یا مشخصات فنی اظهار شده توسط مراجع قانونی و یا ذیصلاح کشور هدف و یا صدورگواهی انطباق توسط سازمان ملی استاندارد ایران خواهد بود.
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد ایران و در استانها به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.
دفترروابط عمومی و ارتباطات بین الملل
برای مشاهده فهرست فرآورده های اجباری استاندارد کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ