social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

چهارشنبه1400/9/10

12:02:2

521

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

نشان استاندارد امانتی است که به واحدهای تولیدی سپرده می شود

مدیرکل استاندارد زنجان از سه واحد تولیدی گیلوان زیتون، سبزدشت طارم و نگین سبز آب بر تولید کننده روغن زیتون و کنسرو زیتون بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان زنجان در این بازدیدها، با اشاره به تولید روغن زیتون و زیتون در منطقه طارم اعلام کرد: شهر
ستان طارم بیشترین تولید زیتون در کشور را به خود اختصاص داده و در سال های اخیر با توسعه صنایع تبدیلی و ایجاد بازارهای مختلف فروش زیتون، این محصول به یک عامل مهم در توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار در شهرستان و استان زنجان تبدیل شده است که این امر ضرورت کنترل و نظارت دقیق تر بر بازار را بر جلوگیری از تقلب ایجاب می کند.
اشکانی پور با اشاره به فروش زیتون و روغن زیتون به صورت فله در بازار افزود: عدم وجود استاندارد تدوین شده برای فرآورده های زیتون فله بالای 3 کیلوگرم، موجب نارضایتی واحدهای تولیدی دارنده نشان استاندارد را فراهم کرده است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان در پایان خطاب به واحدهای تولیدکننده کنسرو زیتون و روغن زیتون گفت: نشان استاندارد امانتی است که به واحدهای تولیدی سپرده می شود که می بایست با رعایت استانداردهای ملی در فرآیند تولید موجب رضایت مصرف کنندگان و بالابردن اعتماد عمومی به این نشان گردند.

تصاویر

نسخه قابل چاپ