social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

سه‌شنبه1401/3/3

15:38:4

1410

دکتر اسلام پناه در همایش روابط عمومی های استانی؛

از ظلم بر مردم در هیچ نقطه ای عبور نکنید/ باید حق مردم را ادا کنیم

دکتر اسلام پناه در جمع مسوولان روابط عمومی های سازمان ملی استاندارد ایران: نشان و علامت استاندارد مقدس است و باید نسبت به این نشان تعصب و تعهد داشته باشید.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در سیزدهمین گردهمایی روابط عمومی های سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه مسئولیت روابط عمومی؛ کاری جهادی است، گفت:  کار روابط عمومی در عصر حاضر با توجه به پیچیدگی ها و رشد فزاینده فناوری، کارمندی نیست و خصوصا در این سازمان و در این دولت نقش روابط عمومی ها، بسیار مهم و اثرگذار شناخته می شود.
وی در این گردهمایی افزود: روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران باید مرجع رسانه ای در کشور باشد و بیان حقیقت را سرلوحه کار خود قرار دهد از ظلم به مردم در هیچ نقطه ای نباید عبور کنید، باید حق مردم را ادا کنیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران اظهار داشت: نسبت به سازمان خود و انجام مسئولیت های سازمانی تعصب داشته باشید و با این تفکر ثمره تلاش امروز را در آینده خواهید دید.
دکتر اسلام پناه، با بیان اینکه برای تمامی فعالیت‌های خود پیوست رسانه ای داشته باشید گفت: در شورای انتصابات و ارزیابی تعالی سازمان، علاوه بر احراز شرایط ،مدیران منتخب باید از هوش رسانه ای نیز برخوردار باشند.
 دبیر شورای عالی استاندارد ایران با اشاره به مطالبه به حق جامعه از سازمان استاندارد افزود: ما خود را وکیل مردم میدانیم چون در جای مردم نشستیم و باید حق مطالبه مردم را رعایت کنیم.
وی وظیفه روابط عمومی را تبیین روشنگری، بیان حقیقت و شفاف سازی دانست و گفت:  تصمیم گیری درست در شرایط پیچیده رسانه ای ، وظیفه ای است که روابط عمومی با نگاه تخصصی می تواند آن را به خوبی مدیریت کند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، افکار عمومی امروز را متفاوت و هوشمند عنوان کرد و اظهار داشت: در این شرایط باید به عنوان سازمانی بالنده و متولی استاندارد رفتاری متناسب با قواعد استاندارد فعالیت کنیم چرا که جامعه از سازمان ملی استاندارد ایران توقع دارد که در تمامی فعالیت‌های خود ، استاندارد عمل کند.
دکتر اسلام پناه، رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران را جوان گرایی دانست و گفت: مسایل کشور رفع نمی شود ، مگر با استفاده از توان نیروهای متخصص و جوان که مورد تاکید رییس دولت مردمی در شورای عالی استاندارد بود.
دبیر شورای عالی استاندارد، یکی از کارهای مهم در روابط عمومی را کمک به شفافیت و مبارزه با تعارض منافع عنوان کرد و افزود: اگر تسلط رسانه ای با علم و هنر تلفیق شود، در ترویج فرهنگ استاندارد موفق خواهید شد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران خاطرنشان کرد: در زیست بوم فعال و نوآور سازمان ، تلاش سازنده ای برای ساخت و احیای مجدد روابط عمومی و ارتباطات وجود دارد.
وی گفت: با توجه به جایگاهی که دولت برای سازمان استاندارد متصور است، اقدام برای عمل داشته باشید تا در آینده نزدیک، تحول و دگرگونی را ایجاد کنید.
دکتر اسلام پناه سپس آموزش را  برای ارتقای توان علمی مورد توجه قرار داد و گفت: الگوهای موفق دنیا را برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود احصاء و بومی سازی کنید.
دکتر آجرلو، سرپرست دفتر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در سیزدهمین گردهمایی روابط عمومی های سازمان ملی استاندارد ایران ، گفت: شناخت جایگاه واقعی روابط عمومی و نیز اهتمام به این حوزه از تکالیف ای است که مدیران کل استان‌ها انتظار می‌رود.
سرپرست دفتر روابط عمومی گفت در این گردهمایی با یکدیگر عهد می بندیم که در اجرایی شدن اهداف دولت مردمی و انقلابی با نگاه جهادی فعالیت های خود را ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: این همایش در سالروز فتح خرمشهر به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات را به فال نیک می‌گیریم.

تصاویر

نسخه قابل چاپ