social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

سه‌شنبه1401/3/31

13:27:0

5183

معارفه مدیر کل جدید استاندارد استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان هرمزگان مراسم تودیع و معارفه آقایان محمد کمالی، مدیر کل سابق و محمد سروش سهیلی راد مدیر کل جدید استاندارد استان با حضور  دکتر هاشمی  مشاور ریاست سازمان و دبیر شورای انتصابات ،دکتر کامرانی معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان و آیینی معاون حوزه ریاست و امور استان های سازمان ملی استاندارد ایران در محل سالن جلسات این اداره کل برگزارگردید.
دکتر هاشمی در ابتدای مراسم از زحمات اقای دکتر کمالی در دوران مسئولیت اداره کل استاندارد استان تشکر و آقای دکتر سهیلی راد را که برخوردار از غیرت دینی ،روحیه انقلابی و جهادی می باشد را بعنوان مدیر کل جدید استاندارد استان معرفی و افزود: در دوره تحولی اداره کل استاندارد هرمزگان  باید جهش قابل توجهی در معرفی جایگاه استاندارد و اعتبار بخشی به کالا و خدمات و محرک تولید در استان داشته باشد و هماهنگی با همه بخش استان خصوصا مجموعه های تولیدی و خدماتی و نهاد های حاکمیتی مورد انتظار می باشد.
ایشان در ادامه گفت: آراسته بودن کارکنان به استاندارد های اخلاقی و رفتاری تضمین کننده اجرای مقررات فنی کالا و خدمات است .
مشاور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در آئین تکریم و معارفه مدیر کل استاندارد استان هرمزگان با تبیین جایگاه سازمان استاندارد در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت :مدیران و کارکنان خدوم سازمان ملی استاندارد باید تلاش کنند سهم قابل توجهی در تحقق پیشران های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشند تا انشا الله دولت مردمی زمینه ساز شکل گیری دولت اسلامی شود.
دکتر هاشمی ادامه داد : رعایت استاندارد های الهی تضمین کننده سعادت انسان و دور شدن از آن و زیر پا گذاشتن استاندارد های دینی حرکت در مسیر شقاوت است، لذا صحبت از استاندارد های الهی که می شود اخلاق و احکام الهی متجلی می شود و صداقت، راز داری ، امانت داری ،نفوذ ناپذیری ، فساد ستیزی ، پاکدستی نمود و بروز پیدا می کند.
 دبیر شورای انتصابات سازمان ملی استاندارد ایران گفت :سازمان استاندارد و کارکنان خدوم این سازمان با اهمیت، باید امین مردم ، وکیل مردم و تکیه گاه مردم در تشخیص مطلوبیت کالا و خدمات باشند و اداره کل استاندارد در استان هرمزگان ، باید مظهر اطمینان بخشی از ایمنی، کیفیت و سلامت کالا و خدمات باشد. 
در انتهای این مراسم آقای آئینی معاون حوزه ریاست و امور استان ها با قرائت متن ابلاغ جناب آقای دکتر سهیلی راد، در راستای منویات جناب آقای دکتر اسلام پناه معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران، به جمعبندی موارد مرتبط با همکاران و اداره کل استاندارد هرمزگان پرداخت و از زحمات مدیر قبلی تقدیر و تشکر و برای مدیر کل جدید آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

تصاویر

نسخه قابل چاپ