social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

شنبه1401/4/4

17:08:0

1616

تاکید دکتر اسلام پناه بر ایجاد زیرساخت مدیریت فناوری در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران 

دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اعلام کرد: مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ، مجموعه ای است که باید با چابک سازی، پایداری و ارتقای شفافیت، راهبرد علمی را در اولویت قرار دهد. 
دکتر اسلام پناه، ارتقای جایگاه بین المللی این مرکز را مورد توجه قرار داد و برقراری زنجیره اعتبار دهی بین المللی از طریق مشارکت در ارزیابی همترازی، استقلال مالی ، افزایش زنجیره متخصصان حوزه ارزیابی، پوشش خدمات نوین و نوظهور و رفع تعارض منافع با استفاده از تجربیات متخصصان را از دیگر برنامه های استراتژیک سازمان برشمرد. 
دبیر شورای عالی استاندارد گفت: این مرکز باید طبق قوانین و مقررات، در برنامه های تبیین شده خود به سمت ارزیابی و سرارزیابی شرکت‌های بازرسی پیش رود.
دکتر اسلام پناه، ابراز امیدواری کرد: خلاءهای ناشی از ضعف در تدابیر طی ادوار قبل، با خلاقیت و نوآوری در کوتاه ترین زمان برطرف شود تا این مرکز به جایگاه واقعی و خواست اعضای شورای عالی استاندارد دست یابد. 
وی با اشاره به ماموریت های قانونی این مرکز افزود: با حرکت در مسیر قانونی،این مرکز بتواند دیپلماسی خوبی به صورت فنی و تخصصی در سطح بین المللی برای کشور رقم زند.
دکتر اسلام پناه، در ادامه از تلاش های ارزنده دکتر انوشه رحمانی تقدیر و برای دکتر سید محمود هاشمی در ریاست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، توفیق روزافزون آرزو کرد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.

تصاویر

نسخه قابل چاپ