social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

سه‌شنبه1401/5/4

15:54:5

894

دکتر اسلام پناه اعلام کرد:

ارائه بسته حمایتی سازمان ملی استاندارد ایران از شرکت های هایتک 

دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران پیش از ظهر امروز با حضور در نمایشگاه مصلی تهران از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران بازدید کرد. 
دکتر اسلام پناه، در این نمایشگاه از رویدادهای نوین در حوزه های بهداشتی، درمان، آموزش، اشتغال و کارآفرینی بازدید کرد و با حضور در غرفه اجتماعی، با رسانه های مستقر در نمایشگاه گفت و گو کرد.
معاون رییس جمهور در حاشیه این نمایشگاه گفت: الحمدالله این نمایشگاه های مردمی و پویا شکل گرفته و باعث افتخار ماست که از نزدیک شاهد خدمات قشر وسیعی از جامعه به این شکل باشیم. 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: ما به عنوان سازمان استاندارد ذی نفع خود را مردم می دانیم و امیدوارم این نمایشگاه ها رفته رفته اغنا پذیر تر باشند و روز به روز تکامل پیدا کنند. 
دکتر اسلام پناه با بیان اینکه بعضی غرفه ها ، تجربه گرا خدمات محور، بعضی دیگر محصول محور، بعضی ها بنیادی تر ، اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان همانطور که مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند، به عنوان بازوان فنی و تخصصی و فرهیختگی می نگریم، نوعا این شرکت ها جوان هستند و اکوسیستمی از خلاقیت را بروز می دهند.
دکتر اسلام پناه اعلام کرد: سازمان ملی استاندارد ایران، در اردیبهشت ماه، بسته ی حمایتی خود را از شرکت های هایتک تنظیم کرد تا در راستای اهداف سازمانی، همگان از توان این شرکت ها بهره مند شوند.
نخستین نمایشگاه و رویداد "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱" به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، روز یکشنبه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافت.
نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در نخستین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی  برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.

برای مشاهده تصاویر کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ