social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

سه‌شنبه1401/5/4

17:26:1

627

رییس سازمان ملی استاندارد:

همه دستگاه‌ها در مسیر نوظهور علم و فناوری حرکت کنند

به گزارش روابط عمومی به نقل از ایرنا،  رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های کشور از جمله سازمان ملی استاندارد باید در مسیر نوظهور علم و فناوری حرکت کنند.

مهدی اسلام پناه روز سه شنبه در بازدید از نمایشگاه «هم افزایی مدیریت ایران» در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا درخصوص هم فکری و هم افزایی برای بهبود مدیریت کشور اظهار داشت: اعتقاد دارم سازمان ملی استاندارد ایران در حوزه استانداردسازی و توسعه ارایه گواهینامه ها و تایید صلاحیت ها و در بخش های صادرات، واردات و تولید باید در مسیر نوظهور علم و فناوری در کشور حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ملی استاندارد برای توسعه زیست بوم نوآوری در کشور و هم افزایی در جهت پیشبرد آن به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد همکاری داشته است و کمک می کند.

رییس سازمان استاندارد ملی ایران یادآور شد: این سازمان همواره در خدمت جامعه بوده است و امسال نیز با توجه به شعار سال با عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین بیش از پیش فعال و خدمتگزار است.

به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ روز یکشنبه دوم مرداد در مصلای تهران گشایش یافت. جمعی از مسوولان ازجمله آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور از این نمایشگاه بازدید کردند.

این نمایشگاه که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم ایران به ویژه جوانان در آن به نمایش گذاشته شده است، امروز به کار خود پایان می دهد.

نسخه قابل چاپ