social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

شنبه1401/5/8

17:32:3

844

سازمان ملی استاندارد ایران در مقوله تسهیل تجارت خارجی باید بازیگردان اصلی باشد

به گزارش دفتر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران؛ دکتر ساده، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران در یازدهمین جلسه هفتگی بررسی مستمر ترخیص کالاهای اساسی در گمرکات که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران کل استاندارد استان‌های کشور برگزار شد گفت: در حوزه تامین کالاهای اساسی سازمان ملی استاندارد ایران نقش اصلی و بازیگردان دارد و در مقوله تسهیل تجارت خارجی به فرموده ریاست محترم جمهوری باید به بازیگردان اصلی تبدیل شویم.
در ادامه این نشست مجازی مدیران کل استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گیلان، گلستان، مازندران و هرمزگان به ارائه گزارش کار هفتگی در حوزه تامین کالاهای اساسی و تجارت خارجی پرداختند.
 مهندس داوودی، مدیرکل استاندارد استان خوزستان از امکان و قابلیت تمدید گواهینامه انطباق کالاهای وارداتی در سامانه coc خبرداد.
در ادامه دکتر محبی، مدیرکل استاندارد استان سیستان و بلوچستان از مشکلات موجود در گمرک استانی بواسطه سیل اخیر در این استان خبرداد و بیان نمود که اداره کل استان با لحاظ کردن شرایط و ایجاد بسترهایی از جمله نمونه‌برداری قبل از اظهار، حمل یکسره و ... در چارچوب ضوابط و مقررات و با حضور مستمر و 24 ساعته در حل این مشکل فعال و یاری‌رسان خواهد بود.
برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.


 
نسخه قابل چاپ