social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

سه‌شنبه1401/5/11

16:36:4

947

دکتر اسلام پناه: ‌

جهاد تبیین از جمله محورهای فعالیت های فرهنگی در سازمان ملی استاندارد ایران است

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران، جلسه شورای فرهنگی سازمان ملی استاندارد ایران، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ‌برگزار شد.
 دکتر اسلام پناه در ابتدای این جلسه که اعضای شورای فرهنگی سازمان ملی استاندارد ایران نیز حضور داشتند، با تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا علیه السلام گفت: نیاز به کارهای عمیق فرهنگی درسازمان داریم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: کار فرهنگی باید در کنار فعالیتهای جاری در این سازمان دنبال و با جدیت پیگیری شود.
دکتر اسلام پناه، ایجاد پیوست دینی و فرهنگی برای دوره های آموزشی سازمانی را ضروری دانست و گفت: انتصاب مربیان خوب برای تربیت دینی و فرهنگی فرزندان شاغل در این سازمان در ایام تابستان از جمله اقدامات خوبی است که به عنوان نمونه انجام گرفته است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: در امور فرهنگی باید گام به گام مراحل رشد و تعالی را طی کنیم بطوریکه آثار فعالیت های فرهنگی در مسیر تحولی سازمان قابل مشاهده باشد.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه کار فرهنگی نباید محدود به یکسری اقدامات ظاهری و سطحی باشد، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی باید ریشه دار و ارزشمند باشد و جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محورهای اصلی فعالیت های فرهنگی باشد.
برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ