social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

ریاست سازمان

بيشتر

دوشنبه1402/12/21

18:58:2

386

رییس آژانس فدرال قانونگذاری فنی و اندازه شناسی روسیه از دکتر اسلام پناه قدردانی کرد

آنتوان شالایف، رییس آژانس فدرال قانونگذاری فنی و اندازه شناسی روسیه، که در راس هیاتی برای شرکت در  هفدهمین‌کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه(۷-۹ اسفند 1402 ) به ایران سفر کرده بودند،  با ارسال نامه ای خطاب به دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، ضمن قدردانی  از مهمان نوازی این سازمان ابراز امیدواری کرده است که توافقات حاصل، به طور کامل اجرا شده و منتج به ارتقا همکاری های فنی با منافع دو جانبه برای دو سازمان گردد.
متن کامل نامه شالایف به دکتر اسلام پناه به شرح زیر است؛
"جناب آقای دکتر اسلام پناه" 
آژانس فدرال قانونگذاری فنی و اندازه شناسی روسیه ضمن ابراز تعارفات خود به سازمان ملی استاندارد ایران از مهمان نوازی که به هیات نمایندگی GOST R در زمان بازدید از ایران در فوریه 2024 معمول داشتید، قدردانی و سپاسگزاری می نماید.
کشورهای ما همواره با دوستی مبتنی بر اعتماد و شراکت ارزشمند دوجانبه با یکدیگر پیوند داشته اند.
ما مطمئنیم برنامه اجرایی مربوط به یادداشت تفاهم همکاری در زمینه استانداردسازی، اندازه شناسی و ارزیابی انطباق که در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه به امضا رسید، راه را برای تعامل مثبت بین سازمان ملی استاندارد ایران و آژانس فدرال قانونگذاری فنی و اندازه شناسی روسیه هموار خواهد نمود.
بعلاوه، از بازدید از شرکت ایران خودرو و شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران ISQI و آشنایی با ظرفیت و توانایی های آزمون و فرآیندهای صنعت خودرو سازی در جمهوری اسلامی ایران، بسیار خوشوقتیم.
امیدواریم توافقات حاصل ، به طور کامل اجرا شده و منتج به ارتقا همکاری های فنی با منافع دو جانبه برای دو سازمان گردد.
آژانس فدرال قانونگذاری فنی و اندازه شناسی روسیه فرصت را مغتنم شمرده و احترامات خود را به سازمان ملی استاندارد ایران ابراز می دارد.
با احترام
آنتون شالایف
رئیس"
نسخه قابل چاپ