social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

ریاست سازمان

بيشتر

چهارشنبه1401/4/1

14:24:2

1397

دکتر اسلام پناه خبر داد: 

خواست دولت از سازمان ملی استاندارد ایران، نظارت استصوابی است

 معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام این خبر گفت: نظارت استصوابی، اختیار و مستفاد جدیدی است که از دولت "معاونت حقوقی" دریافت کردیم.
دکتر مهدی اسلام پناه با اشاره به تکالیف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد ایران بر اساس قانون مکلف به نظارت استصوابی همه فرآیندهای استانداردسازی دستگاههای اجرایی شد.
معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام این خبر گفت: این نوع نظارت با نگاه قهری ، فصل الخطاب قطعی و مطلق است. 
وی این اتفاق را ماحصل تلاش مدیران انقلابی و جوان دانست که برای نخستین بار در سازمان ملی استاندارد ایران رخ داده است که با اتکا به این حکم می توانیم دستگاه نظارتی و در جایگاه مدعی العموم باشیم.
دکتر اسلام پناه با اشاره به مرجعیت قانونی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: امروزه مدیران سازمان ملی استاندارد ایران می توانند با نظارت استصوابی در جهت تقویت اعتماد مردم گام بردارند.
دبیر شورای عالی استاندارد با تقدیر از اعتماد دولت به این سازمان اظهار داشت: با این مسئولیت از طرف دولت مردمی سیزدهم به سازمان ملی استاندارد ایران در جایگاه مدعی العموم مردم خواهیم بود و با نگاهی نافذ در مسیر تحولی خود گام برمی داریم. 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تحول را اقدام فرآیندی دانست و اظهار داشت:  سازمان ملی استاندارد ایران، قانون زمین مانده سال ۹۶ را پس از چند سال در دستور کار جدی دستگاه‌های اجرایی قرار داد و با اتکا به قانون در جهت رضایت خدا و اعتماد مردم گام برداشت. 
دکتر اسلام پناه با تبریک این رخداد بزرگ و بی نظیر در سازمان ملی استاندارد ایران گفت: با اراده و همت مدیران گام دوم انقلاب و مردمی، ثابت کردیم که خواستن توانستن است.

برای مشاهده تصاویر کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ