social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/1/30

17:56:5

777

موفقیت سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی، تجلی علمی جهش تولید است 

 اعضای هیات مدیره انجمن آزمایشگاه های همکار آزمون و واسنجی ایران معتقدند؛ کسب اعتبار و عضویت کامل و قطعی ایران در اتحادیه بین المللی اعتباربخش آزمایشگاهی، پس از ۲۶ سال انتظار، تبلور وعده صادق است که حماسه ایران قوی را ماندگار می‌کند.

اعضای هیات مدیره این انجمن در نامه ای به دکتر مهدی اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، این اقدام بی‌نظیر را تجلی علمی جهش تولید و سرآغاز دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی دانستند که گام دوم انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

به اذعان نهادهای ارزیابی کننده؛ این عضویت نقش کلیدی در افزایش اعتماد عمومی به نتایج آزمایشگاهی گزارشات بازرسی و گواهینامه‌های کیفیت صادره داشته و موجبات پذیرش این مستندات را در سراسر جهان پدید آورده و بدین روی موجبات تسهیل تجارت و گسترش تولید را فراهم می‌آورد.

در پایان این نامه آمده است، خدا را سپاس می‌گوییم که در سایه منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و رویکرد دولت مردمی و سربازان برومندش، سایه شوم تحریم‌ها را محو کرده، مرزهای دانش را در می‌نوردند و با تکیه بر ایمان و اعتقاد به اقتداری راستین، پرچم ایران اسلامی را برمی‌افرازند تا از تشعشع نام پروردگار بر آن درفش زرین، چشم دشمنان و تنگ نظران را خیره نمایند.
نسخه قابل چاپ