social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

يكشنبه1403/2/9

11:07:4

68

آمادگی دانشگاه تبریز برای اخذ گواهینامه ۱۷۰۲۵ برای آزمایشگاه‌های همکار

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی، مصطفی صحرایی مدیر کل استاندارد استان طی سخنانی در مراسم امضای تفاهم نامه گفت:
همکاری اداره کل استاندارد استان برای انجام آزمون‌های مختلف در آزمایشگاه‌های دانشگاه تبریز و کمک به اخذ گواهی ۱۷۰۲۵ از مرکز ملی تعیین صلاحیت ایران از اهداف این اداره کل است.
وی گفت: رسالت اداره کل استاندارد استان همکاری لازم و همه جانبه برای اخذ این گواهی در دامنه‌های مختلف با دانشگاه تبریز است.
صحرایی افزود یکی از بندهای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تبریز برای آموزش مدیران کنترل کیفی به مدت ۳۲ ساعت در طول سال است که با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه تبریز چشم انداز مثبتی در این زمینه خواهیم داشت.
همچنین وی همکاری و مشارکت اساتید دانشگاه تبریز در تدوین استانداردهای بین‌المللی و ملی را خواستار شد و گفت: این فرصت بهترین زمان مشارکت اساتید در تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی و شرکت در جلسه‌های کمیته فنی با توجه به توان بالای علمی آنهاست.
نصرالله زاده رئیس دانشگاه تبریز هم گفت: اختصاص اتاق استانداردسازی در دانشگاه تبریز و استقرار کارشناس استاندارد در این اتاق برای پیشبرد اهداف بندهای تفاهم نامه هم جز برنامه مشترک اداره کل استاندارد استان و دانشگاه تبریز است. وی خواستار همکاری‌های بیشتر در زمینه امور پژوهشی و راه‌اندازی سایر آزمایشگاه‌های همکار شد.

 
نسخه قابل چاپ