social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

دوشنبه1403/2/10

09:32:2

54

به مناسبت نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شورای اسلامی؛

دیدار رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان با اعضا شورای اسلامی شهر کنگان

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد استان بوشهر، محبی نیا رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر با اعضا شورای شهر کنگان دیدار کرد.
محبی افزود: بي‌شك براي شوراها هيچ هدفي مقدس‌تر از خدمت صادقانه، متعهدانه و بي‌منت به مردم در حوزه انتخابيه مربوطه نمي‌باشد و اين بهترين پاسخ به اعتماد مردم و حضور ارزنده‌شان در پاي صندوق‌هاي راي مي‌باشد.
وی افزود: فلسفه تشکیل شوراها در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحکیم و تقویت جمهوریت و ایفای نقش مردم در تعیین سرنوشت خود می‌باشد. به تحقیق می‌بایست دغدغه اصلی شوراها، آسیب شناسی امور مختلف در حوزه ماموریت، بهره گیری از مشاوران فنی و کارشناسان آگاه، برای دریافت راهکارهای علمی و عملی جهت حل مشکلات احصاء شده، برنامه محور، منطقی و قانونی عمل کردن در حوزه اختیارات، نظارت و ارزیابی عملکرد خود و شهرداری، وحدت عمل و تعامل و هماهنگی با همدیگر و نیز سایر دستگاه‌های اجرایی لازمه توفیقات بیشتر و کسب نظر مردم  و بالطبع تحصیل رضای حق تعالی را در پی خواهد داشت.
محبی نیا در پایان گفت: بدینوسیله فرار سیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراهای اسلامی را به شما اعضای محترم شورای اسلامی شهر کنگان که با وظیفه شناسی و توجه به اصل تعامل و هماهنگی، اهتمام در امر آسیب شناسی مشکلات و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهری با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنید، تبریک عرض می نمایم.

 

تصاویر

نسخه قابل چاپ