social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

يكشنبه1403/2/16

11:00:2

61

نظارت میدانی بر عملکرد آزمایشگاه مجری بازرسی و آزمون دوره‌ای باسکول‌های وسایل نقلیه جاده‌ای و بازدید از واحدهای آرد سازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، حسنعلی حسین‌پور، سرپرست اداره کل و هیأت همراه در  روز سه شنبه 1403/02/11 از نزدیک بر عملکرد آزمایشگاه شایان دقت سهند تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه اندازه شناسی قانونی نظارت میدانی داشته و طی آن در جریان فرایند تصدیق بعدی باسکول شرکت تعاونی روستایی شهرستان  پارس آباد مغان، باسکول آذر گوهر دانه و همچنین باسکول‌های شرکت آرد قزل ارس مغان و شرکت سنبل گلستان مغان قرار گرفتند.
این بازدیدهای سرزده در اجرای برنامه تحولی سازمان در راستای نظارت بر عملکرد نهادهای ارزیابی انطباق و اجرای دقیق استاندارد ملی مربوط انجام می‌گیرد.
ایشان در ادامه به‌صورت سرزده از خطوط تولید و آزمایشگاه‌های شرکت آرد قزل ارس مغان و همچنین شرکت آرد سنبل گلستان مغان بازدید به‌عمل آورده و بر لزوم ارتقاء کیفیت فراورده‌های تولیدی این کارخانه‌ها در راستای رقابت کیفی و افزایش رضایت مندی مردم تاکید نمودند.
وی در آخر تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانیhttps://1517.inso.gov.ir  این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند.
همچنین شماره تلفن 1517 آماده دریافت نظرات هم استانی‌های عزیز می‌باشد. یادآوری می‌شود با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد ایران به سامانه 10001517 می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد
.

 

تصاویر

نسخه قابل چاپ