دسترسی سریع

ملی بیشتر

هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران به‌طور رسمی آغاز شد

 پیش از ظهر امروز و با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه ملی کیفیت ایران، هجدهمین دوره این جایزه کار خود را آغاز کرد. 
دکتر احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت و دبیر شورای سیاست‌گذاری جایزه، صبح امروز در سی و ششمین نشست شورای سیاست‌گذاری جایزه، از مشارکت فعال نمایندگان دستگاه‌های عضو شورا برای تبیین برنامه‌ها و روش‌های اجرایی این دوره قدردانی نمود.
 وی گفت در دولت مردمی سیزدهم با طراحی مدل کیفیت جهان اسلام مبانی والا و ارزشمندی چون منویات امامین انقلاب، اسناد بالادستی، ظرفیت‌های و تجارب مدیریتی ایران عزیز اسلامی و مشترکات جهان اسلام وارد فضای کیفیت کشور شد و این مدل به‌عنوان مدل مبنای اعطای جایزه ملی کیفیت ایران قرار گرفت. 
دبیر جایزه ملی کیفیت ایران با اشاره به هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران که برای نخستین‌بار مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام برگزار شد افزود: دستاوردهای این دوره در نوع خود بی‌نظیر بود که در سطح ملی و بین‌المللی بازتاب‌های ارزشمندی داشت. معاون ارزیابی کیفیت، حضور دبیرکل اسمیک را در مراسم فوق را به دلیل مجذوب شدن جامعه فنی جهانی علی‌الخصوص اعضای اسمیک دانست و خاطرنشان کرد بر اساس همین دستاوردها مدل کیفیت جهان اسلام در نشست‌های تخصصی مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) تصویب و به‌عنوان مدلی برای ارتقای کیفیت در این کشورها قرار گرفت. 
ایشان در ادامه افزود: در نشست اجلاس هیئت‌مدیره فنی اسمیک در عربستان سعودی، از ابتکار و رویکرد فعال سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین مدل کیفیت جهان اسلام به طور ویژه قدردانی به عمل آمد.
در این نشست پس از بررسی نقطه‌نظرات اعضای حاضر و تصویب مصوبات، هجدهمین دوره جایزه کیفیت جهان اسلام رسماً آغاز و فراخوان ثبت‌نام ارزیابان، مدرسان و متقاضیان جایزه منتشر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ