دسترسی سریع

استانی بیشتر

انجمن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز در نامه ای تشکر آمیز به حضرت آیت ا.. رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی عنوان کرد:

موفقیت اخیر سازمان ملی استاندارد راهگشای مشکلات صنایع و تولیدکنندگان کشور

انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز، در پیام ویژه و تشکرآمیز به ریاست محترم جمهوری، موفقیت اخیر سازمان ملی استاندارد ایران و عضویت کامل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا و اقیانوسیه را با رای 97 درصدی اعضای این اتحادیه،  به حضرت آیت ا... رئیسی رئیس جمهور و دکتر مهدی اسلام پناه ریاست این سازمان تبریک گفت.

انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز، در پیامی ویژه و تشکر آمیز به حضرت آیت ا... ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی استاندارد، موفقیت اخیر سازمان ملی استاندارد ایران را به ایشان و دکتر مهدی اسلام پناه ریاست این سازمان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز، در پیام ویژه و تشکر آمیز به ریاست محترم جمهوری، موفقیت اخیر سازمان ملی استاندارد ایران و عضویت کامل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا و اقیانوسیه را با رای 97 درصدی اعضای این اتحادیه، به حضرت آیت ا.. رئیسی رئیس جمهور و مهدی اسلام پناه ریاست این سازمان تبریک گفت.
در بخشی از پیام مذکور آمده است: این رویداد علمی، فنی و اقتصادی راهگشای برخی مشکلات صاحبان صنایع و تولید کنندگان در انجام مبادلات تجاری خواهد شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ