دسترسی سریع

اطلاعیه و فراخوان بیشتر

نظارت استاندارد بر فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری

به گزارش دفترنظارت بر اجرای استاندارد صنایع غذایی و بهداشتی؛ تولید، تمرکز، توزیع و فروش نوشیدنی مالت از منظر ویژگی های کیفی، ایمنی و حلیت با تمامی الزامات مندرج در استاندارد ملی مربوطه مورد پایش، کنترل و نظارت قرار می گیرد.
در پی انتشار  خبری در فضای مجازی مبنی بر "عدم انطباق میزان اتانول فراورده نوشیدنی مالت ساده (ماءالشعیر) با استاندارد ملی ایران به شماره 2279 با عنوان نوشیدنی مالت- ویژگی ها"، به آگاهی می رساند، نوشیدنی مالت مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد و همواره سازمان ملی استاندارد ایران تولید، تمرکز، توزیع و فروش فراورده مورد نظر را از منظر ویژگی های کیفی، ایمنی و حلیت با الزامات مندرج در استاندارد ملی مربوطه مورد پایش، کنترل و نظارت قرار می دهد.
  لذا از مصرف­ کنندگان این نوشیدنی تقاضا می شود، برای اطمینان از محصولات خریداری شده، کد ده رقمی زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند تا از اعتبار و اصالت پروانه نشان استاندارد اطمینان حاصل شود. 
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت به ادارات کل استاندارد استان مربوطه مراجعه یا از طریق سامانه 1517 یا پورتال سازمان به نشانی http://www.inso.gov.irاعلام نمایند تا اقدام لازم به عمل آید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ