social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

دوشنبه1403/2/10

08:50:4

59

با هدف اجرای مرحله هفتم طرح طاها؛

بازرسی جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد بوشهر، در راستای اجرای مرحله هفتم طرح طاها و همچنین صیانت از حقوق مصرف کنندگان و ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات به مراجعه‌کنندگان، بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در سطح استان آغاز گردید.
در این بازرسی مرحله‌ای، تعداد 15 جایگاه عرضه سوخت مایع توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و شرکت بازرسی مورد تایید صلاحیت سازمان ملی ایران بر اساس چک لیست ارسالی از سازمان، مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.
محسن مشتاقي سرپرست اداره کل استاندارد استان ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص آزمون نازل‌های سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) و به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ حقوق شهروندی،  پس از بازرسی و حضور تصادفی در جایگاه‌های سوخت مایع سطح استان، در صورتی‌که موردی از عدم انطباق و یا ایرادی در نازل‌های تحت بازرسی و آزمون مشاهده گردد، نتایج آن جهت بررسی به سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منعکس می‌شود.
مشتاقی در پایان اشاره کرد امیدواریم با اجرای این طرح که به صورت همزمان در کل کشور پیاده‌سازی می‌شود نواقص کلی جایگاه‌ها احصا شده و با برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب بتوان خطرات جانی و مالی آن‌ها را تا حد ممکن کاهش داد تا مردم با فراغ بال به این محل‌ها مراجعه نمایند.

 

نسخه قابل چاپ