social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

پنجشنبه1400/9/11

11:38:2

215

بازدید مدیرکل استاندارد گیلان از شرکت تولیدی و آزمایشگاهی صام تک خزر

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان روز گذشته مهناز جعفریان مدیرکل و جمعی از معاونین و مدیران استاندارد استان با حضور در شرکت تولیدی و آزمایشگاهی صام تک خزر در شهر صنعتی رشت ضمن نشست با مدیرعامل از قسمتهای مختلف تولیدی و آزمایشگاهی این شرکت بازدید کردند.
افشین رحیمی، مدیرعامل شرکت در ابتدا ضمن خوشامدگویی به مدیرکل استاندارد گیلان و تبریک انتصاب وی، توجه و حضور در واحدهای تولیدی آن هم در روزهای پرمشغله قبول مسئولیت را باعث دلگرمی و تشویق کارآفرینان و تولیدکنندگان بویژه در بخش خصوصی عنوان، و از وی وهمراهان تشکر وقدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت صام تک خزر همچنین گزارشی از روند فعالیت شرکت ارائه کرد وگفت: در بین دستگاه های دولتی تنها دستگاهی که علاوه بر سیستم نظارتی خود در زمینه ارتقاء کیفیت، رسالت ساماندهی و ایجاد انگیزهای تجارت را نیز در مجموعه های تحت پوشش خود دنبال می کند فقط سازمان استاندارد است.
مهناز جعفریان مدیرکل استاندارد گیلان نیز با تقدیر و تشکر از مدیرعامل و دیگر مسئولین شرکت صام تک به جهت کارآفرینی و اشتغال تعداد زیادی نیروی جوان و تحصیلکرده، گفت؛ شرکت صام تک یکی از شرکت های موفق در زمینه آزمایشگاهی و تولید محصولات بهداشتی با سابقه درخشان است که نگاه کارآفرینی بر بنیان دانش دارد.
بازدید از بخش های مختلف اداری، تولیدی و آزمایشگاهی شرکت، پایان بخش برنامه حضور مدیرکل و همراهان در شرکت صامت تک خزر بود.
گفتنی است شرکت تولیدی و آزمایشگاهی صام تک خزر از واحد های تحت پوشش استاندارد و همکار اداره کل استاندارد گیلان است.
نسخه قابل چاپ