social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

شنبه1400/9/13

10:51:0

107

مدیر کل استاندارد استان اردبیل :

193 مورد بازرسی توسط گروه های مشترک از بخش خدماتی و مراکز عرضه و فروش

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علائی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل در جلسه شورای فنی این اداره کل گفت : ازابتدای سال جاری، 193 مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی و عرضه در قالب گروه های مشترک با همکاری نمایندگان دستگا ههای مرتبط انجام پذیرفته است .
وی در ادامه گفت : بازرسی های انجام یافته با حضور نمایندگان این اداره کل، استانداری، فرمانداری های شهرستانها، معاونت غذا ودارو، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بصورت گروه های مشترک با هدف جلوگیری از عرضه کالا و خدمات فاقد استاندارد و بی کیفیت، انجام یافته است در این بازرسی ها،  اقلام تولیدات دامی، آرد نانوایی، شیرالات و.... مغایر با استاندارد، شناسایی، جمع آوری و یا عودت داده شدند.   
وی گفت: از تمامی واحدهای تولیدی، فروشندگان، اصناف و بازاریان درخواست می‌شود از فروش کالاهای غیراستاندارد خودداری کنند و همکاری لازم را با بازرسان اداره کل استاندارد استان  و شرکت‌های تایید صلاحیت شده داشته باشند تا بتوانیم با نظارت بر کالاهای استاندارد شده، امنیت و سلامتی مصرف‌کنندگان را تامین کنیم.
علائی در آخر گفت: از تمامی همشهریان انتظار داریم در صورت برخورد با هرگونه کالای غیراستاندارد و یا کالاهای بی‌کیفیت  با شماره تلفن گویای 1517 و تلفن های8 -33741157تماس حاصل فرمایند.                                                                                            
نسخه قابل چاپ