social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

شنبه1402/9/4

16:51:5

944

تفکر بسیجی نظام جمهوری اسلامی ایران را قدرتمند کرده است

حجت اسلام جوشقانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج یک تفکر است، گفت: امروزه کشورمان با تفکر بسیجی توانسته سدی قدرتمند در مقابل دشمنان ایجاد کند.
ایشان با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ افزود: بسیج توسط مردم شکل گرفت، با خون پاک شهدا آبیاری شد و با هدایت و صیانت رهبر معظم انقلاب رشد کرد.  
حجت‌الاسلام جوشقانی با اشاره به گسترش تفکر بسیجی در تمام دنیا خاطرنشان کرد: این تفکر حشدالشعبی در عراق و سوریه، حزب الله لبنان، حماس در فلسطین را احیا کرد.  
وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین خاطرنشان ساخت: باید با جهاد تبیین مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان برسانیم و افکار جامعه جهانی را نسبت به این مظلومیت آگاه سازیم، درحالیکه استکبار جهانی توسط رسانه های غربی عکس این موضوع را القا می کند.  
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به پیشرفت‌های علمی و صنعتی ایران طی ۴۴ سال اخیر، یادآور شد: دستاوردهای امروز با توجه به شرایط تحریم حاصل تفکر بسیجی است که شکل  گرفته و نظام جمهوری اسلامی ایران را هم  به لحاظ علمی و هم نظامی قدرتمند ساخته است.  
این مراسم، ظهر امروز و با حضور رئیس، معاونان و سایر کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران بر مزار شهید گمنام برگزار شد.
برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید
نسخه قابل چاپ