social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

چهارشنبه1402/10/13

17:12:3

1916

دستاورد امروز، ره آورد خون شهدای بزرگوار و از فداکاری همه ایثارگران است

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع ایثارگران و خانواده شهدای این سازمان، ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛ از ارادت سردار به حضرت صدیقه کبری (س) و احترام به مقام مادر یاد کرد و تقارن این روز فرخنده را با آسمانی شدن سردار یکی از زیباترین اتفاقات دانست.
دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: با استقامت، مقاومت و مشارکت دلسوزان و ایثارگران که دل در گرو کشور، نظام و دولت مردمی دارند توانستیم توفیقات خوبی را در کارنامه این سازمان به ثبت رسانیم.
دکتر اسلام پناه با اشاره به عقب ماندگی سازمان ملی استاندارد ایران در سنوات گذشته گفت: در دوره تحولی سعی برآن شد تا با تلاشی مضاعف، بخشی از این عقب ماندگی جبران شود و با تلاش شبانه روزی؛ امروز شاهد به ثمر رسیدن بخشی از معوقات در این سازمان هستیم.
دکتر مهدی اسلام پناه عدم توجه به معیشت کارکنان از جمله ایثارگران و خانواده شهدا را مصداق اهمال کاری مسئولان در دوره های قبلی سازمان ملی استاندارد ایران دانست و گفت: وظایف و تکالیف مهم قانونی سازمان ملی استاندارد ایران با اتکا به همکاری نیروهای متخصص پیش می رود و لازم است به نیازهایشان توجه شود و تا حدودی هم موفق بودیم به عبارتی چون خواستیم ؛ توانستیم.
وی یکی از ارزش های دولت مردمی را صداقت در عمل و اهتمام به تحقق وعده ها عنوان کرد و یادآور شد: در دوران تحولی ارزش‌های محوری خود را با ارزش‌های دولت مردمی همسو نمودیم؛ و با توسعه زیرساخت ها، تقویت نیروی انسانی با بهره مندی از جامعه نخبگانی، مقابله با فساد و ایجاد شفافیت؛ تغییرات بنیادین را در تمامی حوزه ها رقم زدیم.
دکتر اسلام پناه با اشاره به مزین شدن این سازمان به مزار شهید گمنام گفت: خوشبختانه حضور این شهید باعث شد ظاهر این سازمان هم چون بطن آن متحول شود.
در ابتدای این مراسم، دکتر محمد تقی ایرانی، با تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی، به نقش اثربخش این شهید والامقام در امنیت کشور اشاره کرد و گفت: ایشان در طول زندگی ارزشمند خود در مسئولیت های مهم و بزرگ در راه امنیت و حفظ کشور تلاش و فداکاری بی بدیل داشتند.
 مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران؛ استقلال، امنیت و آزادی امروز و فردای کشور را ره آورد خون شهدای بزرگوار و آثار و فداکاری همه ایثارگران دانست و گفت: همه جامعه وامدار و مدیون شهدا و خانواده معظم آنان هستند و خدمت به این عزیزان مایه مباهات و افتخاری بزرگ است.
در ادامه دکتر مهدی شعبانی، مشاور رییس سازمان ملی استاندارد ایران در امور حقوقی؛ به قوانین حاکم بر جامعه ایثارگران و خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: رییس سازمان ملی استاندارد ایران برای رسیدگی تا رفع دغدغه این گروه هدف اهتمام ویژه دارد و ما نیز در چارچوب قوانین و مقررات در برنامه ششم و هفتم برای رفع نیاز خانواده شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم داشت.
در انتهای این نشست که معاونین، مدیران، ایثارگران و خانواده های شهدا  حضور داشتند، ایثارگران و خانواده های شهدا به بیان مشکلات خود پرداختند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید

تصاویر

نسخه قابل چاپ