دسترسی سریع

نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان استاندارد نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران امروز ، به منظور تشریح برنامه های روز جهانی استاندارد و ترسیم برنامه های پیش رو برای این مراسم که برای رعایت پروتکل های 
 بهداشتی به صورت مجازی برگزار می شود، انجام گرفت.
نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در ابتدای سخنان خود در این نشست از تلاش همه مدیران سازمان ملی استاندارد ایران قدردانی کرد و گفت: مایه مباهات است که تمامی مسئولان و کارگزاران نظام به سازمان ملی استاندارد ایران و وظایف آن اعتماد و اعتقاد دارند.
پیروزبخت با بیان اینکه یکی از اهداف قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، یکپارچه سازی نظام استاندارد در کشور است ابراز امیدواری کرد، بتوانیم با هماهنگی سایر دستگاهها به منظور تامین سلامت و حقوق شهروندان گام برداریم.
وی به موفقیت های بین المللی سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و اظهار داشت: نقطه عطف تلاش های بین المللی سازمان استاندارد انتخاب مژده روشن طبری، نماینده جمهوری اسلامی ایران به سمت ریاست کمیته کشورهای در حال توسعه ایزو(DEVCO) برای دوره 2021-2022 توسط شورای بین المللی استاندارد بود. 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ریاست کمیته ای که بیش از ۱۳۰ عضو دارد نه تنها در ساختار ایزو بلکه در تقویت همکاری های دوجانبه و منطقه ای سازمان و کشور تاثیرگذار است.
پیروزبخت در این جلسه با اشاره به برگزاری هشتمین اجلاس کمیته ارزیابی انطباق موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی از ابقای محمد حسین شجاعی ، مشاور خود ، به ریاست این کمیته برای سالهای ۲۰۲۲- ۲۰۲۰ خبر داد.
در ادامه مدیران کل سازمان ملی استاندارد ایران به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود به منظور برگزاری هر چه صحیح تر برنامه های استاندارد به ویژه در هفته استاندارد پرداختند.
گفتنی است، هفته استاندارد از 19 تا 24 مهر است و 23 مهر برابر با 14 اکتبر روز جهانی استاندارد با شعار « حفاظت از زمین با استانداردها» نام گرفته است.

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی